Jak postupovat v případě, že stáž nebyla realizována nebo byla přerušena?

Vzhledem k aktuální situaci související s COVID-19 je možné, že některé plánované stáže nebyly realizovány, nebo byly realizovány jen částečně. Pokud vám již byly kódy k Europass mobilitám vydány a stáže budou probíhat v náhradním termínu, není třeba žádat o kódy nové. Pokud stáž započala, ale nebyla dokončena, do dokladu o stáži doporučujeme vepsat informaci, že stáž byla z důvodu nařízení vlády přerušena a dokončena bude v náhradním termínu. 

Pro vyplnění můžete využít pro tento případ upravený formulář Europass mobility.

O změně termínu konání nás prosím informujte na adrese  europass@npicr.cz.   

V případě, že byla stáž zrušena bez možnosti náhradního termínu a již vám byla přidělena čísla dokladů Europass mobility, napište nám na výše uvedenou e-mailovou adresu.   

Další informace o dokladu o stáži (Europass mobilitě)

×

Tipy a triky na Váš e-mail